اس ام اس
تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393برچسب:, | 12:0 | نویسنده : saeed

اس ام اس جدید

sms jadid

بعضی وقتا سکوت میکنی چون واقعا حرفی واسه گفتن نداری

گاه سکوت به اعتراضه ، گاهی هم انتظار …

اما بیشتر وقتا سکوت واسه اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه

غمی رو که تو وجودت داری رو توصیف کنه …

اس ام اس جدید

sms jadid

تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟

و

اون بدون معطلی بگه:

فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو

اس ام اس جدید

sms jadid

رفتم ولی قلبم هنوز

هواتو داره شبو روز

من هنوزم عاشقتم

به دل میگم بساز ، بسوز

اس ام اس جدید

sms jadid

اس ام اس جدید

sms jadid

تو بودی و همه برایت هورا کشیدند

حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار

اس ام اس جدید

sms jadid

زاد روز تکرار امیدواری خداوندی است

یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد

اس ام اس جدید

sms jadid

خداوندا پناهش باش ، یارش باش

جهان تاریکی محض است ، کنارش باش

اس ام اس جدید

sms jadid

دوستت دارم هایم را مثل قاصدک به سوی تو به پرواز در می آورم

شاید این گونه فاصله ها پر شوند

جایت خیلی خالیست عشق من …

کاش بودی …

اس ام اس جدید سری 203

sms jadid

می روم ، می‌روی و الی آخر …

زندگی ام صرف فعل رفتن شد …

اس ام اس جدید سری 203

sms jadid

مهم نیست!

که تـو با مـن چـه می کنـی

بیا ببیــن بـرای تـو من با خـودم چـه می کنـم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: